Досвід роботи

Інформація про автора ППД

1.     Прізвище, імя, по батькові Довгаль Оксана Петрівна  
2.     Рік народження 14.08.1969 р.
3. Освіта         вища
4. Спеціальність за дипломом   учитель французької та
німецької мов
5. Який навчальний заклад і коли закінчив         Горлівський
педагогічний інститут іноземних мов ім. Крупської, 1991 р.
6. Педагогічний стаж       23 роки
7. Місце роботи, адреса, контактний телефон Кошманівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, вулиця Леніна, 1, село Кошманівка, Машівський район  Полтавська область  39411; тел. (05364)95124
8. Посада       учитель французької мови, заступник директора школи з навчально-виховної роботи
9. Кваліфікаційна категорія      спеціаліст вищої категорії
10. Педагогічне, вчене звання, науковий ступінь          учитель-методист
11. Нагороди          Грамоти відділу освіти Машівської РДА (2007, 2012), грамоти РДА ( 2013 рік)
12. Проблеми, над розвязанням яких працює автор Використання ІКТ на уроках іноземної мови
13. Перелік друкованих робіт Методичний посібник «Педагогічні технології та інновації»( 2011 рік)

Рецензія на досвід
Тема досвіду       Формування соціокультурної компетенції на уроках французької мови засобами ІКТ
Автор досвіду    Довгаль Оксана Петрівна, вчитель французької мови, стаж роботи – 23 роки
Адреса досвіду   Кошманівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Досвід вивчався           у 2013-2014 роках районним методичним кабінетом
Актуальність досвіду Відповідно до вимог навчальних програм, основною метою навчання іноземних мов є формування в учнів комунікативної компетенції. Одним із елементів комунікативної компетенції є соціокультурна компетенція. Вона включає в себе знання з країнознавства, культурології, фонові знання, тощо, а також уміння використовувати ці знання у процесі спілкування з представниками інших культур. Основними складовими частинами соціокультурної компетенції є культурознавча та лінгвокультурознавча, соціальна, соціолінгвістична та країнознавча компетенції. Якщо перераховані складові сформовані на належному рівні, то це дає змогу людині легко орієнтуватися в іншомовному середовищі, швидко адаптуватися до нього та конструктивно вирішувати перешкоди, які виникатимуть у процесі міжкультурної комунікації.
Вид досвіду        педагогічна майстерність
Провідна педагогічна ідея    Широко застосовуються можливості інформаційно-комунікаційних технологій, які допомагають формувати в учнів світогляд, цінності культури, вміння самостійно вчитися та критично мислити, здатність до самопізнання та самореалізації особистості.
Технологія досвіду      Використання інформаційно-комунікаційних технологій, методу проектів
Перспективність досвіду       Особлива увага приділяється формуванню соціокультурної компетенції  учнів на уроках і в позакласній діяльності. Тому основною навчально-пізнавальною метою є розширення знань соціокультурної специфіки країни, мова якої вивчається, удосконалення умінь учнів будувати свою мовну поведінку, використовуючи  лінгвістичні  та країнознавчі знання.



  • Досвід роботи на тему Формування соціокультурної компетенції на уроках французької мови засобами ІКТ" 

                                                                             Дивитися тут     

  •    «Соціокультурна компетенція учня – лідера та її формування на уроці французької мови »        Дивитися тут  



  • "La compétence socio-culturelle en cours de français"    Дивитися тут                  
  •   Презентація досвіду роботи      Дивитися тут                                             
  •   Зональна школа новаторства   Дивитися тут

Немає коментарів:

Дописати коментар